Friday, 28 February 2014

Perubahan sedikit demi sedikit..

Assalamualaikum..jam sekarang ni menunjukkan dah nak dekat pukul 5 a.m.. ana still tak boleh tidur lagi..hurmm tak mengantuk lagi agaknya mata ni -_-" nazak lah esok ni..huhu perubahan? apa yang nak dilakukan dalam diri kita? tu yang sedang ana fikirkan sekarang ni..tak tahu kenapa tiba-tiba soalan mcm tu boleh timbul.. maybe peningkatan umur kot.. hehehe tak kiralah perubahan yang kita lakukan tu besar or kecik..kita as manusia kena ada matlamat nak berubah.. daripada yang tak baik kepada yang baik.. and daripada yang baik kepada yang lebih baik and begitulah seterusnya.. perubahan tu tak boleh lah buat secara mendadak..kenalah buat secara perlahan-lahan..tapi kenalah konsisten.. baru seiring dengan niat asal kan.. huhu

kenapa tiba-tiba? sebab ana suka tengok kawan-kawan ana berubah ke arah kebaikan.. in shaa Allah ana akan ikut jejak langkah dorang suatu hari nanti.. hehe for those who change a lot.. please keep it up.. I will support you any time and in shaa Allah I will follow your step..




the person I adore until today.. ^_^
keep it up dear.. along always support you.. Fi Hifzillah.. <3

1 comment:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete