Thursday, 6 December 2012

New Sem

Assalamualaikum!!!! yeahhhh!!!! bertemu kembali yeahhh!!!!! *mcm papa rock pulak hurmmm that the title gonna be shared with u alls..NEW SEM!!! salah satu sem yang paling gembira dan palin sedih..campur-campur..huhuhu :'( gembira sebab dah nak habis..sedih sebab nak tinggalkan JENGKA dan kawan-kawan UiTM... hopefully this sem okay je..banyak kenangan pahit manis kat sini..kat sini baru ana belajar erti kehidupan..kenal ramai kawan..pelbagai jenis kawan..so kita kena pandailah pilih kawan..hehehe

alhamdulillah..dengan berkat usaha ana sem lepas ana dapat apa yang ana nak selama ni..mama abah nak selama ni..kejayaan anak-anak dorang.. ^_^ aamiin hopefully this sem i can achieve it again.. so sem baru ni let's fight until end!!! chaiyok!!!!!

p/s: insyaALLAH kita semua boleh berjaya..nad selalu doakan sahabat-sahabat nad.. ^_^ walau apa pun jadi kita still kawan sampai bila-bila..insyaALLAH sampai ke Jannah..buat adikku Husaini Hisham go go go!!! aku tau kau bole buat..aku sentiasa doakan kau.. <3 sayang kau.. ^_^

1 comment:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete