Friday 9 March 2012

Putrajaya here i come.. ^^,

 Assalamualaikum..hai hai..hee semalam ana pergi Putrajaya..rombongan UiTM ke PICC..ada pertandingan debat pidato antarabangsa..punyalah excited..tak pernah kot pergi rombongan under UiTM ni..ni lah first time..hahaha mcm apa entah.. ^^, kami bertolak lepas zohor..kami pergi dengan 2 bas..satu bas untuk komander satu lagi untuk JPK siswa dan ahli2 debat..ana naik bas dengan ahli2 debat ni..hurmm meriah yang amat.. maklumlah semua pakar debat..bising lah bas tu jadi nya..tapi takpelah ana pun cuma menumpang je..ana takde kena-mengena pun..ana cuma memeriahkan keadaan je..orang yang pergi tak ramai so ana hanya meramaikan je..

satu pengalaman baru lah jugak..tak pernah2 join siswa sebelum2 ni..huhu yang penting adik ana ada time ni..hee


haaa..yang nilah calon JPK Siswa yang ada dengan ana semalam..hero malaya kan?? hahaha meh ana kenalkan sorang2.. *dari kiri amir,ariffi,hafeez and husaini..



ada lagi ni..yang ni pulak alfifi and mael.. ^^,

ana kenal dengan dorang lah semalam..alhamdulillah..semua peramah and baik sangat..seronok sangat semalam.. kenangan dengan siswa2 ni..walaupun ada yang umur dia muda dari ana dorang respect ana..ok lah tu kan..ana sampai UiTM dalam pukul 4 pagi tadi..wahh!!! lama kan ana pergi..yelah kan pertandingan tu start kul 8 malam..memang jenuh lah kan..apa2 pun ana have fun kat sana..

oklah sampai sini dulu..nanti ana hupdate lagi yerr.. daaaa~~ assalamualaikum.. ^__________^

No comments:

Post a Comment